Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bezva. Čtivý, přirozený a velmi pravděpodobný. Nad kritikou vašeho pozdního příchodu se můžu jen pousmát. Komentovat nemá smysl. Někteří lidé jsou "dokonalí", ponechme jim to. Vám karma.

2 0
možnosti
MB

Máme přeučitelovanou rodinu - tři ženy! Dívám se na ně, nepochybně vzdělané bytosti, nicméně i evidentně zasažené profesí. "Synovče, bude oběd", volá teta do zahrady - Běž si umýt ruce! Tož teta! "Já vím, já vím" ... Zjistil jsem, že současné školství je podobné kdysi dění v Rusku = Permanentní Revoluce v revoluci! Boj o Školní bufet, jako základ vzdělanosti + Inkluze. Sestra ženy to již nevydržela a odporoučela se - do Předčasného důchodu ! Máme cíleně - Vysokoškolsky nezaměstnanou osobu v rodině! Můj názor? Plně ji chápu a schvaluji ... :-)

0 0
možnosti
Foto

Tedy, Vy tuníte.....jsem zvědavej na pátej díl....R^

0 0
možnosti
AR

To je takový problém chodit do zaměstnání včas? Spousta lidí chodí na šestou a chodí včas. Chodit na osmou respektive na 7:30 ...nechápu jak můžete přijít pozdě.... ostatní jsem raději ani nečetl..

1 1
možnosti
Foto

A dočetl jste to tak daleko, že má paňčelka dva asi poměrně malé synky, které musí taky vypravit do školy a možná to nemají úplně blízko, když jezdí autem?

No, z dob malých dětí si moc dobře pamatuju, jak, zejména v zimě, je někdy nesnadné je do školy vystrkat s časovou rezervou.

0 0
možnosti
Foto

Solidní vězení je ta škola. Dělat tam bachaře je určitě terno.

1 0
možnosti
LH

V Tscu na pokladně taková pohoda, divím se těm učitelka že se trápí ve školách..... :-)))

1 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1152x
Učitelka – vdaná, 1 manžel, 2 děti, želva, králík, Bible a jiné knížky, které králík nesežral. 

Seznam rubrik