Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pakliže neberete doposud antidepresiva, jste dokladem, že česká žena přežije absolutně všechno. Za mne hluboká úklona se smeknutým kloboukem. R^

1 0
možnosti
Foto

:-)Dík:-)Neberu chemická antidepresiva-ale už jsem vypila spoustu meduňkových a třezalkových čajů, občas nějaké to pivko či vínko a povykládám si sama se sebou:-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem čekal jiné zvířátko, ale to by bydlelo spíš na hlavě.

I když to klíště je pěkná mrcha (naši kluci přišli ke klíšťové encefalitidě, to je pěkné svinstvo).

0 0
možnosti
Foto

Juj To je mi líto - ta encefalitida! Ať je dobře..

0 0
možnosti

No byla jsem napnutá, aby vás někdo nenacapal :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1152x
Učitelka – vdaná, 1 manžel, 2 děti, želva, králík, Bible a jiné knížky, které králík nesežral. 

Seznam rubrik