Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Respekt a má poklona. Po tom, co jsem se pokusila individuálně vzdělávat jednoho a k tomu vlastního čtvrťáka během cestování vím, že učit je rizikové povolání směřující k psychickému zhroucení a mohou ho dělat jen velmi silní jedinci. Krom toho - váš styl psaní je pro mne top. Díky a mnoho neubývajících sil vám (všem učitelům) přeju...

0 0
možnosti

Ono vede ke zhroucení i zvýšená citlivost člověka a to i v méně stresovém zaměstnání.

0 0
možnosti
Foto

Karma, těším se na pokračování.R^

0 0
možnosti

Přeji Vám hodně sil a vše nejlepší v novém roce. Dcera končí pajdák a potvora nechce jít učit. Tak se ji snažím přemlouvat. Je to výzva. Kdo uspěje (a nezblázní se) ve škole, zvládne vše. :-)

0 0
možnosti

Proč dělá pajdák, když nechce učit:-/

0 0
možnosti

Neotvírá se vám při tom kudla v kapse, že mají děti přinést do školy domácí napečené cukroví?

2 0
možnosti

Popravdě to taky nechápu. Děti mohou dostat domácí úkol, proč ne, dokonce to považuji za žádoucí, ale proč je mají dostávat rodiče?

I když... kdo z nás už nezažil ono oblíbené: "Mamííí, na zítřek máme přijít za anděly, když je ten Mikuláš, uděláš mi nějakou masku?" (nejlépe v sedm večer, přirozeně).

Já mám kliku, že jako chlap musím "jen" oblítat půlku Prahy v marné snaze sehnat křídla... naštěstí letos si vzpomněla už ve tři, takže je máme na příští roky schované ve skříni:-)

0 0
možnosti

Letos jsem začala učit taktéž na ZŠ. Oba stupně. Ráda porovnám zkušenosti. Těším se na pokračování a krom obligátních přání přeji i hodně sil a trpělivosti nejen do nového roku. R^

0 0
možnosti
Foto

Jee Děkuju Jste moc milá! Mějte fajn rok! Pokusím se brzy vložit pokračování:-)

0 0
možnosti
Foto

Dal jsem "soucitnou" karmu....těším se na pokračování. R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS